2023-03-21 12:37:15 Prva edukacija u sklopu projekta “Inkluzivna učionica budućnosti“
Deset djelatnika naše škole pridružilo se mrežnoj edukaciji 31. siječnja 2023. "Koraci prema strategiji uspješne internacionalizacije" u sklopu projekta "Inkluzivna učionica budućnosti." Mrežna je edukacija okupila 40 sudionika iz triju partnerskih škola kojima je predstavljena metodologija pripreme projektnoga prijedloga. Nastavnici koji su sudjelovali u prvom terminu mrežne edukacije bili su upoznati sa: - vrstama EU fondova/programa (centraliziranima i decentraliziranima), - koracima strukturiranja projektne prijave (analiza potreba, definiranje općih i specifičnih ciljeva, definiranje projektnih rezultata i isporučevina (deliverables), usklađivanje sa strateškim dokumentima, praćenjem kvalitete, evaluacijom, diseminacijom, vidljivosti, održivosti projektnih rezultata, - fazama analize i pripreme projekta, - dionicima projekta, - načinom usklađivanja sa strateškim dokumentima tijekom pripreme projektnoga prijedloga. Na drugom terminu mrežne edukacije "Koraci prema uspješnoj strategiji internacionalizacije" (od ideje do projekta), koja je održana u sklopu projekta "Inkluzivna učionica budućnosti", sudionici iz Osnovne škole Bogoslav Šulek Slavonski Brod, Osnovne škole Silvija Strahimira Kranjčevića Senj i sudionici iz naše škole bili su upoznati s fazom analize potreba/ problema kao temeljnim korakom u metodologiji strukturiranja projektne prijave. Sudionici su bili upoznati s metodom SWOT analize i analize problemskog stabla. U vježbi analize problemskoga stabla vježbali su zrcaliti probleme u specifične i opće ciljeve projekta te pronaći uzročno- posljedične veze unutar skupine problema kako bi jasnije definirali ključni problem te ciljeve svojega budućeg projekta.
Na trećem terminu mrežne edukacije "Koraci prema strategiji uspješne internacionalizacije" nastavnici Osnovne škole Bogoslav Šulek, Osnovne škole S. S. Kranjčevića Senj i nastavnici, učitelji te stručni suradnici naše škole u sklopu projekta "Inkluzivna učionica budućnosti", bili su upoznati sa sljedećom metodologijom u izradi projektne prijave:
- defniranjem općeg cilja projekta i specifičnih ciljeva projekta, - definiranjem rezultata projekta i mjerenja rezultata, - Vodičem kroz Erasmus+ program, - aplikacijama za prijavu Erasmus+ projekata i jedinstvenim EU login računom, - aplikacijom za prijavu Erasmus+ KA201 projekta.
Na četvrtom, zadnjem terminu mrežne edukacije "Koraci prema strategiji uspješne internacionalizacije", koja je održana u sklopu projekta "Inkluzivna učionica budućnosti", sudionici su bili upoznati s: - analiziranjem rizika projekta i traženjem alternative, - alatima mjerenja uspješnosti provedbe projekta (rezultata), - primjerima održivosti projekta i metodologijom razmišljanja o održivosti projektnih rezultata. |
O.Š. dr. Franje Tuđmana |