preskoči na sadržaj

Osnovna škola dr. Franje Tuđmana Knin

Login
LOGO ŠKOLE

Tražilica
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

VIZIJA I MISIJA

 

 

MI SMO ENABLE ŠKOLA

Oglasna ploča
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Arhiva dokumenata
RASPORED ZVONA

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

 3. 9:40-10:25

VELIKI ODMOR

 4. 10:45-11:30

 5. 11:35-12:20

 6. 12:25-13:10

 7. 13:15-14:00

VELIKI ODMOR

8. 14:20-15:05

9. 15:10-15:55

 

 

VIRTUALNA KNJIŽNICA

TERMINI INFORMACIJA


Poštovani roditelji,

ovdje možete pogledati termine za individualna primanja (razredna i predmetna nastava).

MISAO TJEDNA

    

"Učenje je kao

veslanje uzvodno;

čim se prestane,

odmah se kreće nazad

Lao Ce

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROTOKOL O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE U UVJETIMA BOLESTI UZROKOVANE COVID-19
Autor: Ivona Šimunović Lukić, 7. 9. 2020.

Protokol o radu školske knjižnice Osnovne škole dr. Franje Tuđmana Knin u uvjetima bolesti COVID-19

sastavljen je u skladu sa Smjernicama za rad školskih knjižnica u uvjetima bolesti COVID-19 (HZJZ, NSK te Hrvatskog zavoda za knjižničarstvo) koje propisuju pružanje usluga korisnicima u skladu s mogućnostima svake pojedine knjižnice, odnosno prostornim uvjetima, a u skladu s organizacijom rada škole i dogovorom s ravnateljima.

Rad školske knjižnice Osnovne škole dr. Franje Tuđmana odvija se u skladu s mjerama suzbijanja epidemije bolesti COVID-19, a usluge školske knjižnice korisnicima su dostupne prema ograničenom načinu rada.

Kako bi se smanjio broj ulazaka u prostorije knjižnice, korisnici se upućuju  na provjeru dostupne građe u e-katalogu školske knjižnice, na poveznici  http://library.foi.hr/lib/index.php?B=1451

Korisnici su dužni pridržavati se svih objavljenih aktualnih mjera prema sljedećem PROTOKOLU ZA KORISNIKE:

 

  1. Broj korisnika koji istovremeno mogu boraviti u prostorijama knjižnice i čitaonice je ograničen (6 korisnika iz istog razrednog odjela.). Podatak o broju korisnika koji istovremeno mogu boraviti u prostoru knjižnice istaknut je na ulaznim vratima knjižnice.
  2. Kako bi se osigurao propisani razmak te smanjio fizički kontakt korisnika u prostorijama knjižnice, a poštujući propisane standarde i mjere, korisnike se upućuje na prethodnu najavu i dogovor s knjižničarkom (putem Viber ili Whatsapp aplikacije, Teamsa ili telefonski na 022 460-415).
  3. Prije ulaska u prostor knjižnice obvezno je poštivati važeća pravila škole o ponašanju u zajedničkim prostorijama, a u skladu s propisanim epidemiološkim mjerama.
  4. Prilikom ulaska u knjižnicu korisnici moraju obvezatno dezinficirati ruke (sredstvo za dezinfekciju se nalazi ispred knjižnice).
  5. Nema slobodnog pristupa policama s knjigama. Knjižničarka donosi korisnicima traženu građu (knjige i dr.).
  6. Lektirne naslove za pojedini razredni odjel posudit će učitelj/ica razredne nastave odnosno nastavnik/ca hrvatskog jezika na način da prethodno prikupi članske iskaznice učenika toga razreda i uz prethodnu najavu pošalje 1-2 učenika ili dođe osobno podignuti zaduženu građu koju će korisnicima podjeliti u razredu. Isti postupak se primjenjuje i pri povratu građe s razlikom što se vraćene knjige odlažu u kutiju ispred knjižnice, a inventarni broj se zapiše na papir koji se predaje knjižničarki (zbog razdužIvanja građe).
  7. Obvezatno je pridržavanje propisanog razmaka od najmanje 1,5 metra između pojedinih osoba u knjižnici i čitaonici.
  8. Obvezno je držati udaljenost od knjižničnog pulta od 1metar.
  9. U čitaonici je dopušteno korištenje samo radnih stolova uz koje je postavljena stolica. Nije dopušteno premještanje stolova i stolica.
  10. Obvezatna je karantena vraćene građe u trajanju od 24 do 72 sata što može utjecati na dostupnost građe za posudbu.
  11.  U slučaju da se korisnik ne pridržava propisanih mjera i nakon što je upozoren, bit će mu onemogućeno služiti se  uslugama školske knjižnice, o čemu će biti obaviješten razrednik, ravnatelj i Stručna služba Škole.
  12.  Sve druge aktivnosti (izvannastavne, projekti, natjecanje u čitanju, izložbe, radionice i sl.) provodit će se online i u manjim nemješanim skupinama prema dogovoru, uz pridržavanje epidemioloških mjera.

 

Knin, 7. rujna 2020.                   

Ivona Šimunović Lukić, dipl. knjiž., prof.




Priloženi dokumenti:
PROTOKOL_O_RADU_SK.KNJIZNICE_2020.pdf (119.11 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju