preskoči na sadržaj

Osnovna škola dr. Franje Tuđmana Knin

Login
LOGO ŠKOLE

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

VIZIJA I MISIJA

 

 

MI SMO ENABLE ŠKOLA

Oglasna ploča
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Arhiva dokumenata
RASPORED ZVONA

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

 3. 9:40-10:25

VELIKI ODMOR

 4. 10:45-11:30

 5. 11:35-12:20

 6. 12:25-13:10

 7. 13:15-14:00

VELIKI ODMOR

8. 14:20-15:05

9. 15:10-15:55

 

 

VIRTUALNA KNJIŽNICA

TERMINI INFORMACIJA


Poštovani roditelji,

ovdje možete pogledati termine za individualna primanja (razredna i predmetna nastava).

MISAO TJEDNA

    

"Učenje je kao

veslanje uzvodno;

čim se prestane,

odmah se kreće nazad

Lao Ce

 

 

 

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rad na satu
Autor: Antea Goreta, 13. 10. 2023.

                                                    

Na satu hrvatskog jezika obradili smo  lektiru Dragutina Tadijanovića, Srebrne svirale te uključili sve učenike 8.b razreda  bez obzira po kojem se obrazovnom programu školuju. 


Proširena umjetnost jedna je od tih aktivnosti. Na satu obrade lektire čitali smo o Dragutinu Tadijanoviću i  pogledali dokumentarnu emisiju Brodski velikani: Dragutin Tadijanović. Uslijedio je kreativni rad. Prvo su učenici upoznati s tim što je agamograf. Agamograf je inače grafički oblik, koji je popularizirao Yaacov Agam, a koji se sastoji od dvije odvojene slike koje su presavijene poput harmonike i na taj način se stvara album slika. Ovisno o kutu u kojem gledatelj stoji, uvijek se vidi druga slika.

    Svaki učenik je dobio jednu Tadijanovićevu pjesmu te je učenik prema želji odabrao jednu pjesničku sliku (vizualnu pjesničku  sliku) koju je trebao nacrtati  različitim likovnim tehnikama i sredstvima. Neki učenici su izrađivali agamograf s pjesničkim slikama dok su ostali radili najljepšu pjesničku sliku jednostavnijom metodom. Uslijedila je izložba nastalih radova. Kada smo završili kreativni rad, sjeli smo u krug. Svaki je učenik pročitao odabranu Tadijanovićevu pjesmu, prokomentirao odabranu pjesničku sliku i izrazio svoje dojmove. Tadijanovića i njegove pjesme smo doživjeli na posve novi. Predstavljanje i  izrada agamografa  bila je zanimljiva i poučna. Vježbali smo usmeno izražavanje kao i izražajno čitanje poezije. Slike smo predstavili drugim učenicima škole na panou u učionici hrvatskog jezika. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju