« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
7. 13:15-14:00
VELIKI ODMOR
8. 14:20-15:05
9. 15:10-15:55
VIRTUALNA KNJIŽNICA
MREŽA MALIH SLOBODNIH KNJIŽNICA HRVATSKE
Poštovani roditelji,
ovdje možete pogledati termine za individualna primanja (razredna i predmetna nastava).
U Narodnoj knjižnici Knin danas je održano Natjecanje u čitanju naglas za učenike od 3. do 8. razreda osnovne škole, u kojem su sudjelovali i učenici naše škole.
U starijoj kategoriji u kojoj su se natjecali učenici od 6. do. 8. razreda prvo mjesto osvojio je učenik 8. razreda Antonio Perić kojemu je mentorica bila Marija Crnogorac. Druga je bila Ana Kovačević, a treći Ante Raić Perutina.
U mlađoj kategoriji u kojoj su bili učenici od 3. do 5. razreda prvo mjesto osvojila je Nika Marić kojoj je mentorica bila Branka Parać. Druga je bila Laura Kabić, a treća Lana Katić.
Najboljima koji su se ovom pobjedom plasirali na županijsko natjecanje priznanja je uručio kninski dogradonačelnik Slaven Ivić.
U žiriju koji je odlučio o pobjednicima bili su umirovljena profesorica hrvatskog jezika Marija Prnjak, profesorica hrvatskog jezika Ana Ćato te radijski voditelj i profesor hrvatskog jezika dr. Dragan Gligora.
Natjecanje u čitanju naglas organizirali su Komisija za knjižnične usluge za djecu i mladež Hrvatskoga knjižničnog društva i Narodna knjižnica i čitaonica „Vlado Gotovac“ iz Siska gdje će se 17. i 18. studenoga ove godine održati i nacionalno natjecanje.
Natjecanje u čitanju naglas organizira se s ciljem poticanja i popularizacije knjige, čitanja i čitanja naglas, razvijanja ljubavi prema knjizi i čitanja kao kvalitetnog načina provođenja slobodnog vremena, unaprjeđenja čitalačkih sposobnosti učenika, naglašavanja čitanja kao temelja cjeloživotnog obrazovanja, poticanja usmenog izražavanja te razvijanja motivacijskih sposobnosti.