« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
7. 13:15-14:00
VELIKI ODMOR
8. 14:20-15:05
9. 15:10-15:55
VIRTUALNA KNJIŽNICA
MREŽA MALIH SLOBODNIH KNJIŽNICA HRVATSKE
Poštovani roditelji,
ovdje možete pogledati termine za individualna primanja (razredna i predmetna nastava).
Učenici 3.b su s učiteljicom Oliverom Franjić proveli vanjske aktivnosti iz prve edukacije „Inclusive Education and Special Needs“ održane u Antalyji, Turska, 17. - 28. listopada 2024. god. u sklopu Erasmus + projekta "Education through green glasses". Učenici podijeljeni u tri tima su odabrali tri aktivnosti po postajama: Mini lov na zvijeri, Arhitekti prirode i Paleta boja. Timski su pronalazili, skupljali, crtali, gradili, usklađivali, opisivali i izvještavali. Istraživački rad i zajedničko sudjelovanje u aktivnostima bez obzira na učeničke poteškoće i različitosti motivirali su sve učenike na produktivnost, ali i zadovoljstvo u sudjelovanju i rješavanju odabranih aktivnosti. Kako nam je bilo, možete pogledati u galeriji.
Učiteljica Olivera Franjić
Učenici 5.c razreda sa svojom razrednicom proveli su jednu od vanjskih aktivnosti iz prve edukacije „Inclusive Education and Special Needs“ održane u Antalyji, Turska, 17. - 28. listopada 2024. god. u sklopu Erasmus + projekta "Education through green glasses".
Aktivnost je uključivala izbor od šest zadanih postaja pomoću kojih su učenici, podijeljeni u timove, trebali zajednički pronaći i opisati/objasniti obrasce u prirodi, mapirati zvukove, skupiti različite teksture, napraviti paletu prirodnih boja, izgraditi prirodnu strukturu… Fizički pokret i zajedničko rješavanje problema pridonose učinkovitom učenju koje omogućuje jednake prilike za razvoj potrebnih vještina i znanja svih učenika, bez obzira na poteškoće i različitosti.
Marija Dujmić, nastavnica hrvatskog jezika
U galeriji pogledajte kako nam je bilo.
Erasmus + najveći je program Europske unije za obrazovanje i osposobljavanje, mlade i sport koji obogaćuje živote i širi vidike milijunima građana svih generacija.
Među odobranim Erasmus + projektima ove godine je i projekt naše škole.
Našoj školi je odobren projekt Obrazovanje kroz zelene naočale/ Education through green glasses koji će trajati 12. mjeseci. Projektom će se pružiti edukacija učiteljima naše škole kako bi se naša škola mogla razvijati u smislu inkluzivnog obrazovanja. Kroz projekt ćemo nastojati poboljšati korištenja igara i aktivnosti na otvorenom u obrazovanju te učinkovitije prilagoditi učenje svakog od naših učenika i pružiti im učinkovitije, praktično iskustvo učenja. Igre i aktivnosti na otvorenom poticat će socijalne vještine, tjelesni razvoj i kreativnost učenika. Ovakav pristup učenicima omogućuje aktivnije sudjelovanje u procesu učenja i bolje razumijevanje nastavnih sadržaja. Ovim projektom želimo osnažiti razumijevanje inkluzivnog obrazovanja u našoj školi te osigurati učinkovitiju upotrebu igre i aktivnosti na otvorenom u obrazovnom procesu. Obuka naših nastavnika u ovim područjima će im dati alate za bolje razumijevanje različitih stilova učenja i potreba učenika.
Osam naših učitelja, članova projektnog tima naše škole otputovat će u Tursku gdje će dobiti potrebnu edukaciju.
Rezultati projekta predstavit će se na školskoj i lokalnoj razini po završetku svih projektnih aktivnosti, ali i tijekom njihove provedbe.