« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
7. 13:15-14:00
VELIKI ODMOR
8. 14:20-15:05
9. 15:10-15:55
VIRTUALNA KNJIŽNICA
MREŽA MALIH SLOBODNIH KNJIŽNICA HRVATSKE
Poštovani roditelji,
ovdje možete pogledati termine za individualna primanja (razredna i predmetna nastava).
Mjesec veljača je vrijeme kada pojačano govorimo o sigurnosti na internetu.
Evo kako su učenici Osnovne škole dr. Franje Tuđmana, Knin u sklopu nastave Informatike obilježili Mjesec sigurnijeg interneta.
Učenici petih razreda su razgovarali o privatnosti na internetu i iznijeli svoja iskustva. Crtali su i stripove na temu „Sigurnost na internetu“.
Učenici šestih razreda i posebnih odjela nakon razgovora o spotu „Sad nam treba lijepa riječ“ (https://www.youtube.com/watch?v=hUvX3YiFqWg) imali su zadatak osmisliti i napisati status kojim bi željeli uljepšati dan svojim prijateljima. Statusi su izloženi u našoj školi.
Dalje smo govorili o digitalnom tragu i elektroničkom nasilju te su učenici šestih razreda u alatu po želji napisali članka ili umnu mapu o navedenim temama. Učenici su koristili OneNote, MS Word, ali crtali i stripove.
Učenici sedmih razreda su u programu MS Word osmislili „Pravila o privatnosti na mreži“. Govorili smo i o krađi identiteta te kako se zaštititi.
Učenici osmih razreda su radili u paru. Svaki par je imao određeni zadatak na temu „Reci NE elektroničkom nasilju!“. Zadatci su bili izrada: plakata, prezentacije, umne mape, brošure i kviza.
Isto tako, snimili su i videouradak na temu „Online prijevara“.
Učionicu informatike posjetili su i učenici trećih razreda gdje su saznali više o sigurnom korištenju interneta te na stranici https://www.makebeliefscomix.com/ izrađivali strip na istoimenu temu.
Milka Ivanlić, učiteljica informatike