preskoči na sadržaj

Osnovna škola dr. Franje Tuđmana Knin

Login
LOGO ŠKOLE

Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

VIZIJA I MISIJA

 

 

MI SMO ENABLE ŠKOLA

Oglasna ploča
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Arhiva dokumenata
RASPORED ZVONA

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

 3. 9:40-10:25

VELIKI ODMOR

 4. 10:45-11:30

 5. 11:35-12:20

 6. 12:25-13:10

 7. 13:15-14:00

VELIKI ODMOR

8. 14:20-15:05

9. 15:10-15:55

 

 

VIRTUALNA KNJIŽNICA

 

 

MREŽA MALIH SLOBODNIH KNJIŽNICA HRVATSKE

 

PRONAĐITE NAS I NA MREŽI

TERMINI INFORMACIJA


Poštovani roditelji,

ovdje možete pogledati termine za individualna primanja (razredna i predmetna nastava).

MISAO TJEDNA

    

"Učenje je kao

veslanje uzvodno;

čim se prestane,

odmah se kreće nazad

Lao Ce

 

 

 

 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Smart teachers play more
Autor: Antea Goreta, 12. 4. 2023.

                                                

 

Djelatnice naše škole Anita Kovačević, Marija Dujmić i Lucija Petrović su u sklopu projekta Inkluzivna učionica budućnosti imale edukaciju na Islandu.

Special Needs and Inclusive Education - Iceland / Učenici s teškoćama i inkluzivno obrazovanje


Edukacija je započela radionicom pod nazivom "Revisit, Reflect, Respond" u kojoj su razgovarali i predstavili praktične aktivnosti i metode kako uključiti i usmjeriti učenike prema napretku unutar razrednog okruženja. Tijekom sljedeće radionice pod nazivom "Positive Parent and Peer Power" razgovaralo se o ulozi učitelja kao motivatora i vođe razreda. U skupinama su se  navodili  prednosti i nedostaci  te što treba raditi kako bi kao učitelji vladali razredom na što uspješnijii način.

Drugi dan edukacije bio je posvećen primjerima dobre prakse. Učitelji su demonstrirali i sudjelovali u aktivnostima namijenjenim poticanju pozitivne atmosfere u razredu, inkluzije i prihvaćanja različitosti.

Učiteljice iz Grčke predstavile su zanimljivu metodu kojom učenici grade povjerenje na način da učenik vodi drugog učenika s povezom na očima izbjegavajući zapreke.

Učiteljica iz Španjolske predstavila je grupe potpore u svojoj školi u kojima se raspravlja i pomaže u rješavanju problema s kojima se mladi susreću. Učiteljice iz Slovenije predstavile su grupu potpore učiteljima u svojoj školi. Pokazale su koliko je važno slušati jedni druge na primjeru aktivnosti "Čarobni štapić".

Učiteljica iz Italije demonstrirala je zanimljivu igru "Pitanje - odgovor" tako da je podijelila kartice s pitanjima i odgovorima te zamolila učitelje da pronađu svog para.

Učiteljice iz Hrvatske također su demonstrirale zanimljive igre poput "Igre kiše" i "Baci kocku".

Sljedeću radionicu pod nazivom "The Directors of Learning" započela je pitanjem "Za koga mi radimo?" s ciljem osvještavanja  kako je učenik i njegov cjelokupan razvoj u centru odgoja i obrazovanja.  Potreban je  cjeloviti pristup, takozvana "četiri zida" koja čine učenik, učitelj, roditelj i zajednica, a naročito kad je riječ o učenicima s posebnim potrebama.

 

Treći dan edukacije nakon predavanja o obrazovnom sustavu Islanda , učitelji su posjetili  školu Helgefellsskoli u Mosfellsbaeru. Školu pohađaju djeca od 2 do 16 godina budući da je na Islandu obavezno integrirano osnovno i niže srednje obrazovanje. Ručni rad i životne vještine su im u prvom planu. Poseban dojam ostavljaju  specijalizirane učionice za domaćinstvo, tehničku kulturu, glazbena učionica, staklenik i druge. Kuhanje, stolarstvo i šivanje obavezni su predmeti. Velika se pozornost posvećuje učenicima s posebnim potrebama, odnosno integraciji. Islanđani posebnu pozornost posvećuju čitanju te svaki razred ima kutak za čitanje. Vještina čitanja s razumijevanjem im je osobito važna jer smatraju da je ta vještina temelj osobnog razvoja svakog pojedinca. Njihov je obrazovni sustav usmjeren na učenike, a učitelji su moderatori aktivnosti. Naglasak je na iskustvenom učenju, projektnom i timskom radu.

Četvrti dan edukacije započeo je  razgovorom o inkluziji učenika s teškoćama. Učenje je drugačije kad je riječ o učenicima s posebnim potrebama i stoga je i ishod proučavanja drugačiji. Ostali učenici u razredu mogu biti saveznici učitelju na tom putu, kao i roditelji i pomoćnici u nastavi. Podrška vršnjaka i otvoren razgovor u razredu jako su korisni, stoga su kroz vođeni razgovor analizirali likovne radove koje su učitelji prethodno izradili. Predstavljene su razne metode koje potiču inkluziju u razredu, poput igre kockom, semafora i odgovora pokretom. Unutar skupina razgovaralo se  o iskustvima polaznika iz različitih zemalja vezano uz integraciju.

Posljednji dan edukacije bio je posvećen evaluaciji nakon čega je uslijedila završna svečanost. Rezimirane su  ključne misli i informacije i izražena zadovoljstva edukacijom. Razgovaralo se  s polaznicima vezano uz buduću suradnju i projekte.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju