« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
7. 13:15-14:00
VELIKI ODMOR
8. 14:20-15:05
9. 15:10-15:55
VIRTUALNA KNJIŽNICA
MREŽA MALIH SLOBODNIH KNJIŽNICA HRVATSKE
Poštovani roditelji,
ovdje možete pogledati termine za individualna primanja (razredna i predmetna nastava).
Djelatnice naše škole Anita Kovačević, Marija Dujmić i Lucija Petrović su u sklopu projekta Inkluzivna učionica budućnosti imale edukaciju na Islandu.
Special Needs and Inclusive Education - Iceland / Učenici s teškoćama i inkluzivno obrazovanje
Edukacija je započela radionicom pod nazivom "Revisit, Reflect, Respond" u kojoj su razgovarali i predstavili praktične aktivnosti i metode kako uključiti i usmjeriti učenike prema napretku unutar razrednog okruženja. Tijekom sljedeće radionice pod nazivom "Positive Parent and Peer Power" razgovaralo se o ulozi učitelja kao motivatora i vođe razreda. U skupinama su se navodili prednosti i nedostaci te što treba raditi kako bi kao učitelji vladali razredom na što uspješnijii način.
Drugi dan edukacije bio je posvećen primjerima dobre prakse. Učitelji su demonstrirali i sudjelovali u aktivnostima namijenjenim poticanju pozitivne atmosfere u razredu, inkluzije i prihvaćanja različitosti.
Učiteljice iz Grčke predstavile su zanimljivu metodu kojom učenici grade povjerenje na način da učenik vodi drugog učenika s povezom na očima izbjegavajući zapreke.
Učiteljica iz Španjolske predstavila je grupe potpore u svojoj školi u kojima se raspravlja i pomaže u rješavanju problema s kojima se mladi susreću. Učiteljice iz Slovenije predstavile su grupu potpore učiteljima u svojoj školi. Pokazale su koliko je važno slušati jedni druge na primjeru aktivnosti "Čarobni štapić".
Učiteljica iz Italije demonstrirala je zanimljivu igru "Pitanje - odgovor" tako da je podijelila kartice s pitanjima i odgovorima te zamolila učitelje da pronađu svog para.
Učiteljice iz Hrvatske također su demonstrirale zanimljive igre poput "Igre kiše" i "Baci kocku".
Sljedeću radionicu pod nazivom "The Directors of Learning" započela je pitanjem "Za koga mi radimo?" s ciljem osvještavanja kako je učenik i njegov cjelokupan razvoj u centru odgoja i obrazovanja. Potreban je cjeloviti pristup, takozvana "četiri zida" koja čine učenik, učitelj, roditelj i zajednica, a naročito kad je riječ o učenicima s posebnim potrebama.
Treći dan edukacije nakon predavanja o obrazovnom sustavu Islanda , učitelji su posjetili školu Helgefellsskoli u Mosfellsbaeru. Školu pohađaju djeca od 2 do 16 godina budući da je na Islandu obavezno integrirano osnovno i niže srednje obrazovanje. Ručni rad i životne vještine su im u prvom planu. Poseban dojam ostavljaju specijalizirane učionice za domaćinstvo, tehničku kulturu, glazbena učionica, staklenik i druge. Kuhanje, stolarstvo i šivanje obavezni su predmeti. Velika se pozornost posvećuje učenicima s posebnim potrebama, odnosno integraciji. Islanđani posebnu pozornost posvećuju čitanju te svaki razred ima kutak za čitanje. Vještina čitanja s razumijevanjem im je osobito važna jer smatraju da je ta vještina temelj osobnog razvoja svakog pojedinca. Njihov je obrazovni sustav usmjeren na učenike, a učitelji su moderatori aktivnosti. Naglasak je na iskustvenom učenju, projektnom i timskom radu.
Četvrti dan edukacije započeo je razgovorom o inkluziji učenika s teškoćama. Učenje je drugačije kad je riječ o učenicima s posebnim potrebama i stoga je i ishod proučavanja drugačiji. Ostali učenici u razredu mogu biti saveznici učitelju na tom putu, kao i roditelji i pomoćnici u nastavi. Podrška vršnjaka i otvoren razgovor u razredu jako su korisni, stoga su kroz vođeni razgovor analizirali likovne radove koje su učitelji prethodno izradili. Predstavljene su razne metode koje potiču inkluziju u razredu, poput igre kockom, semafora i odgovora pokretom. Unutar skupina razgovaralo se o iskustvima polaznika iz različitih zemalja vezano uz integraciju.
Posljednji dan edukacije bio je posvećen evaluaciji nakon čega je uslijedila završna svečanost. Rezimirane su ključne misli i informacije i izražena zadovoljstva edukacijom. Razgovaralo se s polaznicima vezano uz buduću suradnju i projekte.