« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
7. 13:15-14:00
VELIKI ODMOR
8. 14:20-15:05
9. 15:10-15:55
VIRTUALNA KNJIŽNICA
MREŽA MALIH SLOBODNIH KNJIŽNICA HRVATSKE
Poštovani roditelji,
ovdje možete pogledati termine za individualna primanja (razredna i predmetna nastava).
Interaktivne radionice namijenjene su učenicima sedmih i osmih razreda koji će u školskoj knjižnici pogledati kratke filmove i objave na društvenim mrežama.
Kroz razgovor i zajedničku interakciju usporedile su se pozitivne i negativne karakteristike viđenog i objavljenog te njihov utjecaj na svakodnevni život. Učenici su demonstrirali jedan od oblika vršnjačke komunikacije putem aplikacije ten ten koja njihove pametne telefone pretvara u živuće walkie -talkie uređaje. Školska knjižničarka je poticala raspravu o načinu komunikacije i interakcije te posljedice ponašanja na društvenim mrežama koje izravno utječu na život svih sudionika i imaju jak utjecaj na djecu i mlade. Objasnio se utjecaj i posljedice različitih medija kao glavnih izvora informacija i modela koji imaju primat kreiranja "stvarnosti".
Više o danima Medijske pismenosti možete saznati ovdje.
“Što vas najviše zabrinjava kad je riječ o korištenju interneta od strane djece i mladih?” bilo je jedno od pitanja u istraživanju koje je za Agenciju za elektroničke medije i UNICEF u ožujku 2024., uoči sedmih dana medijske pismenosti provela agencija Ipsos na nacionalno reprezentativnom uzorku od 1000 ispitanika.
Izvor: Utjecaj društvenih mreža na mentalno zdravlje brine i mlade i odrasle - Medijska pismenost
Ivona Š. L., knjižničarka